ÄNTLIGEN DAGS FÖR MÄSSA!!

Så närmar sig mässan med stormsteg!!!
Tur att jag är ledig idag så jag kan göra det sista klart!

Ska bli så kul att träffa alla!
Många har man ju inte sett sen i april på träffen i Helsingborg...

Mycket att förbereda, nu snart ska jag åka upp till Anna på Handstämplat (min design- mamma)
och köra saker till Göteborg!
Det är ju viktigt att hon får med sig allt eller hur!!!!
Jag har gjort en hel massa saker som kan vara säljreklam för butiken, hoppas hon tycker om dom...
Vill inte lägga upp bilderna här ännu....hon kanske tjuvkikar då!!
Ha det så bra alla så ses vi under helgen!!!!

jag!
Bild från i somras som min dotter tog!



Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att ses igår tjejen!! Hoppas ni hade fullt upp hela dagen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback