Lite uppdatering!

Hej hej!
Här kommer en liten summering om helgen:
Var hos ett våra goda vänner Mats och Ulrika i fredags kväll. Pratade om sommaren planerade vår husvagnssemester....pratade om att ta en skidhelg nu i vinter.........åka till Italien nästa år.....
Ja som ni fattar, många drömmar och planer!

Jag köpte i lördags en EGEN bärbar dator!!!!! *skuttar lyckligt upp och ner*
Här får man införa kösystem för att få tillgång till datorn.....med barn som blir stora och en man som också vill sitta vid datorn ibland.
Klatr jag måste ha sa jag! Mina skolarbeten och så du vet älskling!!!
Tänk nu kan jag sitta i mitt scrap rum och ha inspiration m.m farmför mig! Jag slipper springa ner och titta hur var det nu jag tänkte här?!

Igår kväll var Marie här och gjorde mig och barnen fina i håret! Snart Scrappening då måste man ju vara snygg!!

En hel del pluggande blir det med- särskilt nu då mannen och barnen är åp träning och inte hemma förrän vid 6!!!!!! Åh, tänk om jag inte hade behövt plugga gissa om jag hade kunnat pyssla då!!!

Här är lite vad jag gjort sen sist:
92238-91
Ett smycke till pappas sambo Ann! Fick ett par örhänge att gå efter,
kan du göra mathande halsband till dessa!?
92238-93
Pia min underbara väninna ville ha ett brun/svart som är långt! Så här blev det.
(tack Tina för tips om cementlimmet till småpärlorna inne i trekanten)
92238-92
Ett lila/ vitt ville hon ha med!

Ja det var väl allt just nu.......Har några färdiga lo´s med kommer snart!!
Kram på er alla!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att mina fina smycken är med...jag blev hel nöjd. Du kan verkligen detta.
Kram Pia

2006-10-22 @ 16:50:42
Postat av: Malin

underbara smycken vännen...du är såå duktig! och har verkligen öga för det där. nu till veckan har vi mycket att stå i kompis... håll i dig för nu går tåget! *ler*

Postat av: elisabethp

Så snyggt!! Hur hinner du då? Jag hinner bara kasta längtansfulla blickar på mina pärlor...Kanske kan man lämna pärlorna till dej,och vips kommer det tillbaka snygga halsband??

2006-10-22 @ 20:48:26
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Tinafina

WOW vilka fina smycken du har skapat! Vill du ha fler tips så vet du vart du skall vända dig! *blink,blink*
Kram Tina

2006-10-22 @ 21:25:28
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Maria

Wow så snygga! Du bara sprutar ju ur dig tjejen!! Delar du med dig av produktivitet & energi kanske ;-) *Smätter genast ut i vardagsrummet för att scrappa loss* Kram, ses snart !

2006-10-22 @ 21:42:28
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Zara

Jag slutar aldrig förundras över dina fina skapelser. Det var kul att springa på dig, vi ses ju snart igen!
Kram

2006-10-23 @ 08:33:25
URL: http://zaras.blogsome.com/
Postat av: AnnikaS

Så härligt med en egen bärbar dator, det är verkligen toppen! Ett tips är att kolla mailen, surfa runt och hitta inspiration samtidigt som man slötittar på TVn.
Halsbanden var jättefina! Gillar framförallt det långa i svart/brunt.
kram Annika

2006-10-25 @ 11:30:20
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback