Det närmar sig...

Hej hej!!
I skrivande stund är det bara 55 timmar kvar tills det är dags att åka till Wartagården och årets SCRAPPENING!!!
Denna veckan är helt galen.....en del att pyssla med kan man säga.... :-)
Har så klart tenta uppgifter att göra med!!


Jag har handlat idag, Malin och Elisabeth ska handla imorgon. Har vi tur kan vi komma in i lokalen redan imorgon kväll! Det är ju en del mat å sånt som inte får plats hemma i kylen!!
Har i helgen som var scrappat lite, men inte kunnat visa....men här kommer dom i alla fall:

92238-94

92238-95
Detta är månadens DT- lo´s för handstämplat.....vi fick samma saker till
ett värde av 40 kr. Fick bara använda det och det skulle räcka till 2 st.

Neh, hör ni nu är det nog dags även för mig att lägga mig!!!
Imorgon blir det massor av matlagning och bakning!!!!
Hinner nog med en sväng in här med......
Natti natti..


Kommentarer
Postat av: Zara

Underbara sidor du scrappat!
See you soon!
Kram

Postat av: Malin

åhhhhhhhh.... inte ens 55 nu... jag blir alldeles snurrig när jag tänker på det och kan inte ens räkna ut hur många timmar det är.... *oaoaoaoaoa* ska bli så roligt! lycka till med bak och stök, ikväll handlar vi jag & E - kanske kan lasta in sedan då? hörs om det... Kul var det att prata lite på msn förut. vi kollar pippi och lotta på bråkmakargatan här i hus nr 9 idag... det kryper i kroppen på mig - jag vill scrappa men har ju packat allt till helgen... kanske kan pärla? JAAAAA - vilken bra idé!!! *kram*på dig från babbel-kompisen

2006-10-26 @ 12:21:10
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Tinafina

Åh, vad skoj det skall bli att träffas!!! HÄrlga layouter du har gjort!
Snaaaaaaaaaart ses vi!
Kram T

2006-10-26 @ 18:10:46
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Malin

heeeej.... tack för halsbandet gumman - åh vad fint det är och ÅH vad glad jag blev! *KRAM* på dig

2006-10-26 @ 22:21:22
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback