äntligen!

Äntligen har det varit dags för paperdolls att träffas igen!!
Vi började dan med att åka till mässan i Partille och hälsa på Malin och Maria i collagescrapbooks monter(tack för alla fina saker jag handlat...är nu fattig som en kyrkråtta!!)
Fortsatte sedan till Sannas pappersbiten och hälsade på Sanna och Anna! Kul att se er!! Vi ses ju snart igen!!
Sen blev det scrapperiet, kul Annika att träffa din syster!! Hoppas du hade det bra i Helsingborg!

Nej nu får det vara nog kände vi - vi vill scrappa! Så iväg igen efter en timme, ingen tid att spilla!!
Vi satte igång efter en härlig frukostfika! Tack Annika!
Efter en stund var det dags för temat som var ett litet egengjort mini album med ringar...ni får vänta lite med resultater av det....
Tävling hade vi i vanlig ordning!
Denna gången skulle vi scrappa i en färg...tack SWE för lånet av idén!

Och vet ni jag vann!!! Tack alla snälla för era röster!!!
Så här blev den:
92238-66
Fotona tog min man på mig när vi satt och firade mitt stundande sommarlov
och nya sommarjobb nere vid älvstranden!

92238-65
Vi gjorde en skiss tillsammans där alla ritade en detalj på skissen, så här blev min tolkning.

Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad ni har haft mysigt... det låter toppen - och vilka fina sidor du gjort! *ler* really nice darling. det var så kul att se dig igår, vi är så glada att ni tog er tid och kom till mässan. själv får jag scrappa lite ikväll istället... *kram*

Postat av: Maria

Snygga sidor du gjort Malin!! Kul att ni kikade förbi mässan, då kändes det inte lika trist att missa träffen eftersom vi fick träffas ändå! Härliga foton på dig ! ( på den övre LO:n menar jag, hihi) Vi hörs! Kram på dig =)

2006-10-03 @ 12:14:22
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Anna

KLart du få länka till min blogg Malin!!

Åhhh vad jag gillar layouten på dig, så snygga papper till fotona.

Kramen Anna

2006-10-03 @ 15:09:09
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Zara

Låter som en toppendag och fina sidor har du skapat. Såklart du får länka till mig!
Kram

2006-10-03 @ 19:20:27
URL: http://zaras.blogsome.com
Postat av: ÅsaF

Klart du får länka Malin!! Ska ordna till mina länkar jag också nån dag... :-)
Ja visst måste vi gå på samma skola! Nu är jag borta i 3,5 vecka till så vi hinner träffas på Scrappening emellan - men sen får vi allt spana på hvb efter varandra! :-)
Kanonfina layouter!! Kramkram

2006-10-04 @ 19:20:22
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Tinafina

Gillar lon på dig jättemycket! Den är supernice!! Vilka gulliga troll!!
kram Tina

2006-10-06 @ 09:33:55
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback