Hemside-uppdatering...

Så äntligen ska det bli fason på min hemsida....har ju varit dålig med att uppdatera den sen bloggen kom till.....
Men idag kommer Christina- min hemsideguru, och hjälper mig göra om hela hemsidan!
Bilderna som så snyggt ska pop-up a i en ram när man klickar på den lilla bilden, hamnar överallt utom just i ramen.....

Så redan ikväll är min förhoppning att kunna ha den något sånär klar... vi får völ se....
Men ni får gärna gå in och titta, säg gärna vad ni tycker!!!
alltid bra med lite feedback!!

Har scannat in den sista som jag påbörjade på Scrappening:
92238-128
Detta är samma dag Erica hade inhandlat sin älskade gitarr......som hon
tjatat om i över ett år.....hon fick spara själv sa vi, och till slut en dag i somras
hade hon pengar så det räckte!!!!
Gissa om det var en lycklig tjej som kom hem med sitt nya inköp!!!!

Nu är det väl dags att fixa en termos kaffe och sätta igång, alla lo´s ska göras om i storlek...
Ha en härlig dag!
*kram*


Kommentarer
Postat av: Maria

Gillar gitarrlo:n mycket!! Vad spännande med hemsidesfix! Sedan kan du ha kurs med mig ;-) Kram Maria

Postat av: Tina

WOW vilken duktig tjeje ni har! Å vad roligt att få höra gitarrspel hemma!!!
Jättefin lo!
Lycka till me hemsidan!
kram tina

2006-11-16 @ 15:23:40
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html
Postat av: Malin

åh vi väntar med spänning! när kommer den? nya hemmisen.... gitarr-lo'n är så fin... och jag vet ju hur mkt hon längtat...*ler* underbart! *kramkramkram*

2006-11-17 @ 21:13:12
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback