Ny hobby?

Hej där!
Så var det då äntligen helg!!! En ledig sådan dessutom...
Känns att man jobbat 11 dar i rad nu!
Precis hemkomna från barndop, mikaels kusin Cilla fick en dotter 12 mars- Andrea.
Givetvis gjorde jag ett kort. Kul att ni uppskattade det!

Såg ju på era hemsidor/ bloggar kära vänner att ni haft halsbands kurs med Tina.....*snyft* Vill ju också....
Som tur är ska jag hem till Elisabeth imorgon då visar hon mig lite.

naturligtvis var jag ju TVUNGEN att inhandla lite pärlor då idag............oj.......många pengar blev det!!
Lovar att fota av mitt första alster och lägga in det här....*hur man nu gör det*

Nu ska jag vara ute u trädgårdenlite med barnen innan det är dags att se en familjefilm på den nya storbildstv:n. (bara den är en egen story, tar det en annan dag :-)
Må så gott alla i sommarsolen!
Kram Malin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gråt inte gumman, Elisabeth har blivit proffs på att göra halsband!!! Jag säger bara, VÄLKOMMEN TILL PÄRLTRÄSKET!!!
Såg att du hade uppdaterat din hemsida så jag måste dit och lämna fotspår efter mig!
KRAAAAAAAM tina

2006-07-15 @ 23:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback