God fortsättning!

92238-175
Här har vi den Helier- ska julegranen med klappar!

Så var det redan juldagen!
Vi hade ju lill jul med min syster och pappa med sambo häromdagen:
92238-178
Här är en bild på min pappa med sambo till höger
och Erica, hemma hos syrran....

Det blev vansimmigt god mat och fina klappar till både vuxna och barn, Hampus fick bl.a en efterlängtad MP3 - spelare och Erica fick bl.a en STOR GITARR MED FODRAL!!!! Och ni skulle se deras reaktioner.....LYCKA!!!

Tiden går så fort...igår hade vi en helt fantastisk julafton; som började med en liten klapp till barnen i strumpan, julgröt till frukost. Kim (mikaels son sen innan) skulle vara hos sin mamma på eftermiddagen och kvällen så han fick öppna sina julklappar. Sen kom min mamma med sambo och min mormor! Jättemysigt, det är första gången mormor är hos mig en stund på jul!
Vi åt lite jullunch, sen....oj oj oj jag stod i köket och tittade ut genom mitt köksfönster och fick syn på TOMTEN!!! Men, tänkte jag i år kommer det ju ingen tomte....vad är detta....Men en liten stund senare ringde det på dörren...in kom en tomte som frågade det klassiska....och vi var alla helt stumma...who is it??? Han kom in lite stel med käpp av en gren, vi satte honom vid granen och han tog upp en klapp ur sin säck som var till Erica..så nog hade han kommit rätt alltid!
92238-179
Här är bild på min mamma med tomten..

Eftersom vi alla var VÄLDIGT glada över att det ändå...trots att barnen inte är såååå säkra på om han finns...kom en tomte fick det ju så klart bli en stor kram.....
92238-176
Här är toten på väg till andra barn....hej då och TACK!!!

Förväntansfulla barn är så fantastiskt att se! Se bara här:
92238-177
Erica som får sitt efterlängtade IDOL- spel (till alla barnen från mormor). 

När sedan barnen öppnat mammas klappar var det dags för Kalle Anka, det är ju ett måste!
Vid 5 tiden sådär åt vi vår julmiddag, jag Mikael och barnen. Så härligt att bara ta det som det kommer ingen press och ingen stress...BARA JUL!!! Min mammas reaktion på min scrappade canvas av barnen .....tårar...hon blev så rörd! Vad är väl ett bättre tack än det!!

Kvällen fortsatte i samma lugna tempo efter maten var det dags att öppna våra klappar.
Många glada rop och tindrande barnaögon....är väl det enda som betyder nåt på jul!!
Vi såg på traditionell jul- TV. Spelade spel och åt julgodis. Sen kl. 23 var det dags för barnen att komma till ro!
Vi var uppe en stund till såg lite på TV. Pratade om dagen och sen var vi så trötta att vi la oss redan vid midnatt!

Idag - juldagen bär det av till min morbror för en underbar middag med HELA släkten...Jessica min kusin fyller år! GRATTIS!!
Gissa om det blir ett halsband i present.....
Ha nu så härligt...
och....
GOD FORTSÄTTNING!!!!
KRAM

  

Kommentarer
Postat av: Estelle

Såg ut som em mysig jul!

Postat av: malin

låter härligt vännen, en perfekt julafton va'? *ler* underbart att höra. väldigt vad vi går om varandra just nu, men några minuter blev det ju på da'n! *kram* hörs ;)

2006-12-26 @ 00:56:52
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Maria

Det låter inte fel, och med en tomte på besök också ;-) Vi fick allt klara oss utan!
Vad härligt med din mammas reaktion på canvasen, det är ju ett verkligt bra betyg! Och barnen nöjda & lyckliga! Ha nu en härlig fortsättning!
Kram!

2006-12-26 @ 10:41:30
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Anna

Det låter som en toppen julafton hemma hos er. Blir röd till tårar själv när jag läser om din mammas reaktion på sin julklapp. :O)

Julkramen Anna

2006-12-26 @ 16:46:45
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: nancy

Låter jätte mysigt, ja högsta betyg av din mamma förstår jag.
Ha nu en bra fortsättning.
kram

2006-12-26 @ 17:26:03
URL: http://nogg.se/pinknanc
Postat av: Erica

Vilken härlig jul ni haft :0) visst är det synd bara att den är över så fort....
Ha det gott och god fortsättning!
Kram Erica

2006-12-27 @ 14:03:12
URL: http://ericasscrap.blogg.seblogg.se
Postat av: Erlendlene

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-06-15 @ 08:10:23
URL: http://erlendlene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback