Sista Natten!

Så jobbar jag nu då sista natten! Vilket är en historia i sig hur det kommer sig att jag jobbar denna natten......
kom till jobbet då i tisdags kväll 20.40 satte mig och fikade och väntade in rapporten från kvällssköterskorna. Då säger Tina; ska ni vara 3 i natt? Nä, sa jag lite förvånat, vi är 2 som vanligt.
........................Hur det än var så skulle jag inte jobba tis och ons natt utan ons, tors....... gissa om man blir grinig när hela kvällen gått!!!!

Nu är det i alla fall sista och skolan börjar igen på måndag.

Har pysslat och pärlat en hel del men kan inte visa ännu........
Nästa helg är det ju mässa en del ska visas där och smyckena är presenter så inga förhandstittar!!!
Nu ska jag pärla lite innan det är dags för en runda på avdelningen!
Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Anna

Näää så surt att komma fel kväll!! Som du säger halva dagen är ju förstörd!

Kramen Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback